
Joppe-Jaffa. A sükösdi szeretetközösség tagjai először Jaffába érkeztek.Szent Péter ebben a városban támasztotta fel Tabitát (Csel 9,36 – 43), és egy látomás kapcsán itt értette meg, hogy a pogányoknak is hirdetni kell az Evangéliumot (Csel 10,9 – 23).

Joppe-Jaffa, I. századi romok. Lehet, hogy éppen Simon tímár házának a maradványai. Szent Péter Simon tímárnál lakott, mielőtt Cesarea Maritimába ment, hogy megkeresztelje a római, vagyis pogány Cornelius századost és családját.

Názáret, Szűz Máriát az angyalok megkoronázzák a Magyar Szent Koronával. Magyar mozaik az Angyali Üdvözlet-bazilikában.

A Jordán folyó Jardenitnél. Keresztelő Szent János a Jordán vizében keresztelte meg Jézust. Voltak közülünk, akik megerősítették keresztségüket Jézus megkeresztelkedésének folyójában. (Lk 3,21-22)

Kána. Azon a helyen, ahol Jézus a vizet borrá változtatta, ma a ferencesek temploma áll. (Jn 2,1 – 12)

Genezáreti-tó. Fürödtünk Jézus tavában, ahol a Mester a vihart lecsendesítette (Mt 8,23 – 27) és a vízen járt (Jn 6,16 – 20).

Kafarnaum Jézus és Szent Péter városa. Előtérben a város egyik „lakótömbjének” maradványi, háttérben a Szent Péter háza fölé épített modern templom.

Kafarnaum. Egy V. században épült zsinagóga maradványai. Ez a zsinagóga annak a Jézus-kori zsinagógának az alapjaira épült, melyben Jézus fontos beszédében előre jelezte az Oltáriszentség megalapítását (Jn 6,22 – 59).

Ginosár. Múzeum a Genezáreti-tó partján, ahol egy Jézus korabeli bárka maradványait állították ki. Hasonló bárkából halásztak Szent Péter és társai, akiket Jézus emberek halászaivá tett.

Tabgha, a Genezáreti-tó partján, nem messze Kafarnaumtól. A Kenyérszaporítás-templom azon a helyen épült, ahol Jézus elsőként szaporította meg a kenyereket és a halakat. (Mt 14,13 – 21)

Tagha, a Genezáreti-tó partján. A Kenyérszaporítás-templom belseje. A mai templom egy IV. – V. századi templom alapjain épült fel.

Tabgha. A csodás kenyérszaporítás templomának oltára a fölé a kőszikla fölé épült, amelyen az ókeresztények hagyománya szerint Jézus Krisztus Urunk először szaporította meg a kenyeret.

Tabgha. Az első kenyérszaporítás kenyereit és halait jelképező IV. századi padlómozaik a Kenyérszaporítás-templom oltára mellett.

II. János Pál pápa megáldja a csodás kenyérszaporítás oltárát (fénykép a Kenyérszaporítás-templomban).

Cesarea Filippi. E szikla közelében mondotta Jézus Simonnak, hogy: „Te Péter vagy, és én erre a kősziklára fogom építeni egyházamat, s az alvilág kapui nem vesznek erőt rajta. Neked adom a mennyek országának kulcsait. Amit megkötsz a földön, meg lesz kötve a mennyekben is, és amit feloldasz a földön, az föl lesz oldva a mennyekben is.” (Mt 16,18 – 19)

A Színeváltozás-bazilika a Tábor-hegyen. Jézus Péterrel, Jakabbal és Jánossal jött erre a helyre. (Mt 17,1)

Tábor-hegy. Jézus színeváltozását ábrázoló mozaik a Színeváltozás-bazilika felső szentélyében. (Mt 17,2 – 9)

Lázár feltámasztása után Jézus Jeruzsálembe érkezett. A Szent Város mai látképe az Olajfák hegyéről nézve.

Jeruzsálem. Annak az utcának részlete, melyen Jézus az ünneplő tömegtől kísérve bevonult a Szent Városba és Atyja háza, a Templom felé tartott. (Mt 21,1 – 12)

Jeruzsálem, Szent Sion hegy, ahol egy háztömb egyik termében ma Dávid király síremléke látható. Ezt a helyiséget azonban abból a teremből alakították ki, amelyben az Utolsó Vacsora történt. (Mt 26,17 – 29) A zarándokok ma ugyanennek a háztömbnek egy másik termében emlékeznek az Utolsó Vacsorára. A képen látható íves fali fülke feltehetően még az I. századból való.

Jeruzsálem, Olajfák hegye. A kép bal szélén, a hegy lábánál a Getszemáni-kert látható, ide jött Jézus az apostolokkal az Utolsó Vacsora után. (Mt 26,36) A kert mellett áll a Getszemáni-templom, más néven Minden Népek Temploma. A hegy teteje alatt középen az orosz ortodoxok Mária Magdolna-temploma látszik. Valószínűleg idáig kísérték Jézust Péter, Jakab és János. (Mt 26,37 – 38) A hegy teteje alatt jobbra fent látható a Dominus Flevit-templom, ott történt Jézus vérrel verejtékezése. (Mt 26,39 – 44 és Lk 22,3ó41 – 44)

Jeruzsálem, Getszemáni-kert. Ide jött Jézus az apostolokkal az Utolsó Vacsora után, és innen indult fel az Olajfák hegyére Péterrel, Jakabbal és Jánossal. (Mt 26,37 – 38)

Jeruzsálem, Olajfák hegye. A Dominus Flevit (ahol az Úr Sírt) templom. Ez az a hely, ahol Jézus vérrel verejtékezett. (Lk 22,41 – 44) Eredetileg ezen a helyen volt a vérrel verejtékezés sziklája, a Síró-kő, amely ma a Getszemáni-templomban van. És ez az a hely, ahol Jézus Urunk elsiratta Jeruzsálemet. (Lk 19,41 – 44)

Jeruzsálem, Getszamáni-kert. Ősi olajfák. Vérrel verejtékezése után Jézus ide tért vissza tanítványaihoz és Júdás itt árulta el Őt. (Lk 22,45 – 48)

Jeruzsálem, Getszemáni-templom. Jézus Krisztus Urunk vérrel verejtékezését ábrázoló, és Magyarország által adományozott mozaik. (Lk 22,41 – 44)

Jeruzsálem, Getszemáni-kert. A Síró-kő a Getszemáni-templomban. (Minden Népek Temploma) A Síró-kő az a sziklatömb, amelynél Jézus Urunk vérrel verejtékezett, és amelynél az angyal megerősítette.

Jeruzsálem egykori főtere. Ez az a tér, ahol Jézus Krisztus Urunkat megostorozták és elítélték. Háttérben a Siratófal látszik.

Jeruzsálem. Az Oroszlános kapu, mely a Jézus-kori Juh-kapu utóda. Itt kövezték halálra Szent István első vértanút.

Jeruzsálem. Az Oroszlános kapu oroszlánjai II. András, Magyarország és Jeruzsálem királya emlékét őrzik. Ma a zarándokok e kapun bemenve kezdik járni a keresztutat a Via Dolorosán.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom. Kereszthordozásának végén Jézus felért a Golgota sziklájára, mely a Szent Sír-templomon belül helyezkedik el. Sükösdi testvérek a templom bejárata előtt.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom. Szentmisénk a Golgotán, a Keresztrefeszítés-kápolnában. Antal atya éppen azon a helyen mutatja fel Jézus Urunk értünk is töretett Testét, ahol a keresztre feszítés megtörtént.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom, Szent Kereszt-kápolna. A Golgota sziklájának hasadása a Szent Kereszt helye mellett.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom, Golgota sziklája. A Fájdalmas Anya oltára, a Szent Kereszt helye mellett.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom. A Szent Sír-kápolnában lévő Angyal-kápolna. Kő, vagy megkövesedett homok Jézus Krisztus Urunk vérével.

Jeruzsálem, Szent Sír-templom, Szent Sír. A kőlap, amin Jézus Krisztus Urunk teste nyugodott, és ahonnan feltámadott.

A Hétforrás nevű hely a Genezáreti-tó partján. A Péter elsőbbsége-templom. Feltámadása után Jézus ezen a helyen jelent meg harmadszor az apostoloknak.

Hétforrás a Genezáreti tó partján. A Mensa Khristi, vagyis Jézus asztala nevű szikla a Péter elsőbbsége-templomban. Jézus ennél a sziklánál adott sült halat az apostoloknak, majd ezeket mondotta Jézus Péternek: „Legeltesd bárányaimat!…Legeltesd juhaimat! …Legeltesd juhaimat!” (Jn21,15-18)

Jeruzsálem, Olajfák hegye. A Mennybemenetel-templom részlete. A templomot még Szent Ilona építtette a fölé a szikla fölé, amelyről, az ókeresztény hagyomány szerint Jézus Krisztus Urunk felemelkedett a Mennybe.

Jeruzsálem, Olajfák hegye A Mennybemenetel-templom részlete. A templomot a keresztesek felújították, majd a mohamedánok birtokába került, ma a mohamedánoknak is szent hely.

Jeruzsálem, Olajfák hegye, Mennybemenetel-templom. A kő, amiről a hagyomány szerint Jézus Krisztus Urunk felemelkedett a Mennybe.

Jeruzsálem, Olajfák hegye, Miatyánk-templom. A Miatyánk magyar nyelvű szövegét ábrázoló tábla a templomban.

Jeruzsálem, Szent Sion hegy, Dormito-templom. Az altemplomban lévő magyar kápolna mozaikja azt a mennyei eseményt ábrázolja, melynek során Szűz Máriát az angyalok megkoronázzák a Magyar Szent Koronával.